”Nye målinger vil skærpe os både redaktionelt og kommercielt”

Det skærper konkurrencen, at netmedier med nye webmålinger fra Gallup kan følge hinanden dag for  dag, mener Ekstra Bladets digitale redaktør. Bureauer er positive, men afventer stadig flere detaljer.

Efter flere år med månedstal får netmedierne fra nytår og mulighed for dag til dag at kunne følge nettrafikken gennem Danske Medier Research. Det står klart, efter TNS Gallup fredag blev kåret som ny udbyder af Danske Medier Research webmålinger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu