”Nye målinger vil skærpe os både redaktionelt og kommercielt”
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5884173.ece/ALTERNATES/schema-16_9/digital%2520mediebrug.jpg)
Efter flere år med månedstal får netmedierne fra nytår og mulighed for dag til dag at kunne følge nettrafikken gennem Danske Medier Research. Det står klart, efter TNS Gallup fredag blev kåret som ny udbyder af Danske Medier Research webmålinger.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Formand: Derfor fejede Gallup konkurrenter af banen
For abonnenter
Bureauer: Nye webmålinger er ikke gode nok
For abonnenter