Formand: Derfor fejede Gallup konkurrenter af banen

Q&A: Dagligt opdaterede trafiktal, der ligner og linker til målingerne af læser- og seertal, var med til sende ordren på nye webmålinger til TNS Gallup, siger formand for Danske Medier Research.
Claus Hovge Andersen.
Claus Hovge Andersen.

Med ordren på at måle webtrafik for Danske Medier i hus fra næste år har TNS Gallup taget revanche fra sidste udbudsrunde, hvor Gemius slog Gallup på målstregen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også