MediaWatch

To telekæmper søger medieflirt

Den nye telekæmpe 'Telia -Telenor' vil adoptere en mediestrategi som TDC's, hvor abonnement indpakkes i indhold, som film, tv og musik, vurderer aktieanalytiker.

Det nye teleselskab, der bliver resultatet af fusionen mellem Telia og Telenor i Danmark, vil adoptere en dansk mediestrategi, der ligner det branchen har set fra TDC, vurderer senioranalytiker Morten Imsgard fra Sydbank, der mener, at fusionen først bliver en realitet i 2016.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs