To telekæmper søger medieflirt

Den nye telekæmpe 'Telia -Telenor' vil adoptere en mediestrategi som TDC's, hvor abonnement indpakkes i indhold, som film, tv og musik, vurderer aktieanalytiker.

Det nye teleselskab, der bliver resultatet af fusionen mellem Telia og Telenor i Danmark, vil adoptere en dansk mediestrategi, der ligner det branchen har set fra TDC, vurderer senioranalytiker Morten Imsgard fra Sydbank, der mener, at fusionen først bliver en realitet i 2016.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også