Viaplay: On demand-tv kæmper om en halv mio. ledige kunder

Der er i hvert fald en halv mio. danskere med on demand appetit, der i disse måneder shopper rundt og afprøver de 4-5 udbydere, inden de bestemmer sig, spår én aktør, Viaplay.

Seks måneder efter on demand-tv konkurrencen accelererede op i et langt højere gear, ved mediemarkedet ikke ret meget om den samlede ”stilling” på markedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også