Allers magasiner vil ramme ned i nichepopulariteten
![Foto: /ritzau/STINE BIDSTRUP/ARKIV](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7206617.ece/ALTERNATES/schema-16_9/aller-huset.jpg)
Mediekoncernen Aller Media vil fremover fokusere mere på at udvikle nicheudgivelser, der målrettes smallere læsersegmenter. Det fortæller Charlotte Riparbelli, udgiverdirektør i Aller Media.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Aller jagter vækst med nyt nordisk indholdscenter
For abonnenter
Allers topchef: Jeg havde gerne set salgskurven gå opad
For abonnenter
Allers omsætning står i stampe efter flere års vækst
For abonnenter