Allers magasiner vil ramme ned i nichepopulariteten

Et øget fokus på nicheudgivelser og redaktionelle omstruktureringer i Danmark og Norden skal hjælpe Aller-koncernen med at tiltrække annoncører og udnytte magasinindhold mere effektivt.
Foto: /ritzau/STINE BIDSTRUP/ARKIV
Foto: /ritzau/STINE BIDSTRUP/ARKIV

Mediekoncernen Aller Media vil fremover fokusere mere på at udvikle nicheudgivelser, der målrettes smallere læsersegmenter. Det fortæller Charlotte Riparbelli, udgiverdirektør i Aller Media.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også