Aller jagter vækst med nyt nordisk indholdscenter

Aller Media vil med en ny forretningmodel bruge sit magasinindhold på tværs af landegrænser og de forskellige magasintitler. Ambitionen er at generere et større tocifret millionbeløb i Norden.
Foto: Tariq Mikkel Khan/Polfoto/Arkiv
Foto: Tariq Mikkel Khan/Polfoto/Arkiv

Et nyt nordisk indholdscenter er næste skridt i Aller Medias udbygning af selskabets forretningsmodel, der skal sikre større lønsomhed i mediekoncernen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også