Allers omsætning står i stampe efter flere års vækst

Trods et vendepunkt på bundlinjen, der lægger to års underskud bag sig, må Aller Media se omsætningen vige.
Aller Medias adm. direktør, Pål Thore Krosby. | Foto: Thomas Emil Sørensen/Polfoto/Arkiv
Aller Medias adm. direktør, Pål Thore Krosby. | Foto: Thomas Emil Sørensen/Polfoto/Arkiv

Aller Media leverer plus på bundlinjen, men må se omsætningen sat i bakgear. Det fremgår af en pressemeddelelse fra selskabet, der netop har offentliggjort resultatet for seneste regnskabsår 2015/2016.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også