Allers topchef: Jeg havde gerne set salgskurven gå opad

Bortset fra et enkelt forretningsområde er Aller Medias adm. direktør godt tilfreds med udviklingen i seneste regnskabsår, selvom omsætningen gik tilbage. Forventningerne til 2016/17 er "konservative".
Pål Thore Krosby, adm. direktør, Aller Media. | Foto: Polfoto/Thomas Emil Sørensen/Arkiv
Pål Thore Krosby, adm. direktør, Aller Media. | Foto: Polfoto/Thomas Emil Sørensen/Arkiv

Aller Media præsenterede torsdag tallene for regnskabsåret 2015/16. Efter to år med røde tal på bundlinjen vendte selskabet tilbage til overskud.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også