
2015 bød på et økonomisk status quo for annoncesalgsbureauet Frontmedia, hvis kundeliste tæller en række nichemedier, herunder Information, Weekendavisen og Samvirke.
Årsregnskabet for Frontmedia, der har hjemme i Holte, viser, at bruttofortjenesten voksede fra 7,3 mio. kr. til 8,1 mio. kr., mens driftresultatet faldt en anelse fra 1,9 mio. kr. til 1,7 mio. kr. Selskabets personaleomkostninger voksede i 2015 til 6,2 mio. kr. fra 5,3 mio. kr. i 2014.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"
Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.