Status quo for niche-avisernes annoncebureau

Mens bruttofortjenesten steg en anelse, faldt resultat. Alt i alt var 2015 dog et tilfredsstillende år for annoncesælgerne i Frontmedia.
For få uger siden valgte Information at samle salget af print- og onlineannoncer hos Frontmedia.
For få uger siden valgte Information at samle salget af print- og onlineannoncer hos Frontmedia.

2015 bød på et økonomisk status quo for annoncesalgsbureauet Frontmedia, hvis kundeliste tæller en række nichemedier, herunder Information, Weekendavisen og Samvirke.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også