MediaWatch

DG Media-direktør: Kunderne skal endnu mere i fokus

Succes på flere platforme og tættere samspil med Allers andre virksomheder står øverst på dagsordenen hos den nye direktør i DG Media, Lars Sander Matjeka.

Foto: PR

Det er en mand, som allerede har indgående kendskab til sin nye arbejdsplads, der sætter sig i direktørstolen hos DG Media 1. november.

Lars Sander Matjeka sad som forretningsudviklingschef i Aller Media selv med ved forhandlingsbordet, da DG Media og content marketing bureauet Datagraf Communications blev opkøbt af Aller i juni 2014. Siden da har han haft ansvaret som samarbejdet og fungeret som bindeled mellem de tre virksomheder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Det globale bogsalg steg i 2021

Salget af bøger på tværs af fysiske og digitale salgskanaler er steget med mellem fem og ti pct. i størstedelen af de 18 lande, som indgår i en ny kortlægning af det globale bogsalg i 2021.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs