
Aller Media er på salgsmarkedet. Efter et strategiskifte i juni blev det besluttet at lukke innovationsafdelingen, som har haft innovationsdirektør Pernille Aalund i spidsen.
Tilbage står stadig fire digitale produkter, som blev sat til salg i forbindelse med strategiskiftet, og som endnu ikke har fået ny ejer. Strategiskiftet har også afsluttet Pernille Aalunds karriere i Aller Media, hvor hun har været i mere end ti år blandt andet som chefredaktør for magasinet Q.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Medieklummen: Rapporter peger på flere triste nyheder for journalister
Flere fravælger at læse nyheder, unge mennesker opsøger dem ikke aktivt, og sociale medier har overhalet nyhedsmedier som hovedkilde for de unge til nyhederne. Branchen står med et tiltagende framenteringsproblem, og vi bliver nødt til at tale om det, lyder det fra Uffe Gardel, der har ført pennen i denne uges medieklumme.