MediaWatch

Aalund følger frasalg af Aller-produkter til dørs

Pernille Aalund er ved at lægge sidste hånd på sin indsats hos Aller. Fire digitale produkter skal frasælges, og det kommer til at ske inden længe.

Foto: Mik Eskestad/Polfoto

Aller Media er på salgsmarkedet. Efter et strategiskifte i juni blev det besluttet at lukke innovationsafdelingen, som har haft innovationsdirektør Pernille Aalund i spidsen.

Tilbage står stadig fire digitale produkter, som blev sat til salg i forbindelse med strategiskiftet, og som endnu ikke har fået ny ejer. Strategiskiftet har også afsluttet Pernille Aalunds karriere i Aller Media, hvor hun har været i mere end ti år blandt andet som chefredaktør for magasinet Q.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

DR udpeger direktør for nyoprettet område

Flere måneder efter, DR løftede sløret til det nye store ben i organisationen "Bruger, Marked og Publicering", har man fundet områdets nye direktør. Han får ansvaret for at sikre, DR kan indfri sine public service-forpligtelser i et mediemarked i rivende udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs