MediaWatch

Aalund følger frasalg af Aller-produkter til dørs

Pernille Aalund er ved at lægge sidste hånd på sin indsats hos Aller. Fire digitale produkter skal frasælges, og det kommer til at ske inden længe.

Foto: Mik Eskestad/Polfoto

Aller Media er på salgsmarkedet. Efter et strategiskifte i juni blev det besluttet at lukke innovationsafdelingen, som har haft innovationsdirektør Pernille Aalund i spidsen.

Tilbage står stadig fire digitale produkter, som blev sat til salg i forbindelse med strategiskiftet, og som endnu ikke har fået ny ejer. Strategiskiftet har også afsluttet Pernille Aalunds karriere i Aller Media, hvor hun har været i mere end ti år blandt andet som chefredaktør for magasinet Q.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Rapporter peger på flere triste nyheder for journalister

Flere fravælger at læse nyheder, unge mennesker opsøger dem ikke aktivt, og sociale medier har overhalet nyhedsmedier som hovedkilde for de unge til nyhederne. Branchen står med et tiltagende framenteringsproblem, og vi bliver nødt til at tale om det, lyder det fra Uffe Gardel, der har ført pennen i denne uges medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs