
Egmont Publishing åbnede i sidste uge adgangen til Flipp i al stilfærdighed. Men det betyder ikke, at mediekoncernen er færdig med samarbejder på den digitale front.
Bl.a. har abonnenter på Telmores mobil- og mediepakke Telmore Play haft adgang til fem af Egmonts magasiner det sidste år. Det tilbud kan sagtens leve side om side med den nye bladkiosk, mener kommerciel direktør i Egmont Publishing, Frank Vilstrup.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"
Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.