Egmont vil spille på flere digitale heste

Egmont Publishing åbnede i sidste uge sin digitale bladkiosk, Flipp, men vil også fortsat satse på partnerskaber som Telmore Play, siger direktør.
Foto: PR-foto, Egmont
Foto: PR-foto, Egmont
LARS GRUBAK

Egmont Publishing åbnede i sidste uge adgangen til Flipp i al stilfærdighed. Men det betyder ikke, at mediekoncernen er færdig med samarbejder på den digitale front.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også