MediaWatch

Egmont vil spille på flere digitale heste

Egmont Publishing åbnede i sidste uge sin digitale bladkiosk, Flipp, men vil også fortsat satse på partnerskaber som Telmore Play, siger direktør.

Foto: PR-foto, Egmont

Egmont Publishing åbnede i sidste uge adgangen til Flipp i al stilfærdighed. Men det betyder ikke, at mediekoncernen er færdig med samarbejder på den digitale front.

Bl.a. har abonnenter på Telmores mobil- og mediepakke Telmore Play haft adgang til fem af Egmonts magasiner det sidste år. Det tilbud kan sagtens leve side om side med den nye bladkiosk, mener kommerciel direktør i Egmont Publishing, Frank Vilstrup.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs