MediaWatch

Egmont vil spille på flere digitale heste

Egmont Publishing åbnede i sidste uge sin digitale bladkiosk, Flipp, men vil også fortsat satse på partnerskaber som Telmore Play, siger direktør.

Foto: PR-foto, Egmont

Egmont Publishing åbnede i sidste uge adgangen til Flipp i al stilfærdighed. Men det betyder ikke, at mediekoncernen er færdig med samarbejder på den digitale front.

Bl.a. har abonnenter på Telmores mobil- og mediepakke Telmore Play haft adgang til fem af Egmonts magasiner det sidste år. Det tilbud kan sagtens leve side om side med den nye bladkiosk, mener kommerciel direktør i Egmont Publishing, Frank Vilstrup.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: Sæsonfinaler trak færre live-seere

Efterårets største danske underholdningsformater rundede sæsonen af i sidste uge, men i modsætning til sidste år nåede finaleprogrammerne med en enkelt undtagelse ikke over en mio. live-seere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs