MediaWatch

Danskerne er vilde med Telmores seneste skud på stammen

Det er indholdet, der skal tiltrække kunderne, siger direktør Rasmus Busk.

Foto: /ritzau/arkiv/Jens Dresling/

50.000 danske kunder har indtil videre sagt ja tak til Telmores nye produktpakke, Telmore Play, skriver Finans.dk.

Filosofien bag produktpakken er at sikre forbrugeren et overskueligt indhold i mobiljunglen.Telmores direktør, Rasmus Busk, vil fokusere på udbuddet af digitale indholdstjenester, som skal sikre Telmores konkurrencedygtighed på det danske mobilmarked. Og det er ikke prisen, der er den afgørende faktor for de nye kunder, mener han.

"Du kan efterhånden få adskillige timers gratis tale, fri sms og masser af gigabyte til så lave priser, at det ikke gør den store forskel, hvor du køber det. Det er på indholdssiden, at slaget skal vindes," siger Rasmus Busk.

Pakken koster 249 kr. om måneden, og  kunderne får 10 timers tale, fri sms, adgang til 4G-netværket, 20 gigabyte data og fri adgang til digitale indholdstjenester som TV2 Play, HBO, Telmore Musik, Politiken, Ekstra Bladet, Euroman og Mofibo.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Kritiseret aftale om rettighedsbetaling lagt på is, mediebureauer kigger efter alternativer til Facebook, DR dropper livekoncerter, podcastbureau udvider med nye formater, og lokale radio- og tv-stationer har fået inddraget deres sendetilladelser. Læs med, når vi gennemgår ugens største mediesager.

Producenter glæder sig over droppet aftale men afblæser ikke krise

En rettighedsaftale, som i måneder har betydet stop for udvikling af fiktion til streamingtjenester, blev torsdag forkastet af Create Denmark, og det er et skridt i den rigtige retning. Det mener bl.a. Producentforeningen. Nu pågår individuelle forhandlinger med tjenesterne, men det risikerer at trække ud til efter sommer, lyder det.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs