Det gik stille for sig, da Egmont Publishing gik i luften med sin digitale bladkiosk Flipp på app og flipp.dk den 17. september.
Egmont præsenterede planerne i juni, samme dag som Aller lancerede sin magasintjeneste Pling. Det er ganske efter planen, at den første lancering ikke foregår for fuld musik, fortæller kommerciel direktør i Egmont Publishing, Frank Vilstrup.
"Vi er lige nu i en blød lanceringsfase. Så Flipp er tilgængelig, men vi lancerer først tjenesten bredt om et par uger. På den måde kan vi finde eventuelle børnesygdomme i systemerne, og vi kan styre time for time, hvordan det kører, og få nogle erfaringer den vej," siger han.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"
Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.