
Det er fortsat svært at fastholde læserne for landets ugeblade. Det viser læsertallene for årets første halvår udarbejdet af Gallup.
I gennemsnit er ugebladenes fald på 9,8 pct. målt i forhold til første halvår af 2014. For de fleste titler er tilbagegange større, end det var tilfældet i første halvår af 2014. Dengang var der fremgang til tre titler, mens det mest faldende ugeblade måtte notere et fald på 10,7 pct.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"
Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.