MediaWatch

Læsertal: Hårdt halvår for glittede sider

Egmont kom som eneste magasinudgiver gennem vinterhalvåret uden at miste læsere, mens Aller Media og JSL Media begge gik 10 pct. tilbage.

Vinterhalvåret var hård kost for de største danske magasinhuse, der på nær Egmont tabte læserterræn.

De seneste læsertal fra Gallup tegner billedet af et marked i tilbagegang med fald for både Aller, Bonnier og Nordjyskes JSL, mens Egmont som den eneste koncern øgede læser-rækkevidden med beskedne 1,6 pct.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs