MediaWatch

Magasinkrig på nettet: Egmont kommer med "Spotify" efter sommer

Kampen om de digitale magasinlæsere bliver optrappet markant til efteråret, når Egmont få uger efter Aller Media lancerer sit bud på et digitalt magasinabonnement, Flipp.

Egmont og Aller går i direkte konfrontation om de digitale magasinlæsere efter sommer.

Aller Media har i dag offentliggjort lanceringen af all-you-can-eat-modellen Pling, der bygger på samme forretningsmodel som streamingtjenester som Spotify og Netflix. Men Aller får ikke lang tid alene på markedet. Efter sommerferien lancerer Egmont Publishing sit bud på et digitalt læs-hvad-du-vil abonnement, og det skal hedde Flipp.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"

Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs