MediaWatch

Magasinkrig på nettet: Egmont kommer med "Spotify" efter sommer

Kampen om de digitale magasinlæsere bliver optrappet markant til efteråret, når Egmont få uger efter Aller Media lancerer sit bud på et digitalt magasinabonnement, Flipp.

Egmont og Aller går i direkte konfrontation om de digitale magasinlæsere efter sommer.

Aller Media har i dag offentliggjort lanceringen af all-you-can-eat-modellen Pling, der bygger på samme forretningsmodel som streamingtjenester som Spotify og Netflix. Men Aller får ikke lang tid alene på markedet. Efter sommerferien lancerer Egmont Publishing sit bud på et digitalt læs-hvad-du-vil abonnement, og det skal hedde Flipp.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: Sæsonfinaler trak færre live-seere

Efterårets største danske underholdningsformater rundede sæsonen af i sidste uge, men i modsætning til sidste år nåede finaleprogrammerne med en enkelt undtagelse ikke over en mio. live-seere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs