
Det er tre år siden, at Aller Media lod tæppet gå for husets innovationsafdeling. Med innovationsdirektør Pernille Aalund i spidsen skete det med voluminøse ambitioner om at teste 250 ideer årligt og føje ny millionomsætning til Aller-koncernen. Målet var et bidrag på 100 mio. kr. fra nye digitale og globalt tænkte projekter i løbet af tre år.
I går blev der gjort status, da Aller-koncernen trak stikket på innovationsafdelingen og de fire projekter, den har født. Det drejer sig om det mobilbaserede ordspil Wordbase, det royale netmedie Royalista, sneakers-sitet Le Sneaks og e-game magasinet 1337.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app