Pernille Aalund: Alt står åbent
![Foto: Mik Eskestad/Polfoto](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7827465.ece/ALTERNATES/schema-16_9/pernille%2520aalund.jpg)
Det er tre år siden, at Aller Media lod tæppet gå for husets innovationsafdeling. Med innovationsdirektør Pernille Aalund i spidsen skete det med voluminøse ambitioner om at teste 250 ideer årligt og føje ny millionomsætning til Aller-koncernen. Målet var et bidrag på 100 mio. kr. fra nye digitale og globalt tænkte projekter i løbet af tre år.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Aller nupper resten af Nyhavn Rejser
For abonnenter