MediaWatch

Pernille Aalund: Alt står åbent

Aller satte i går en stopper for ambitionerne om at fiske ny omsætning på det globale, digitale marked og beskar innvationsafdelingen dybt. Det betyder også nye tider for direktør Pernille Aalund.

Foto: Mik Eskestad/Polfoto

Det er tre år siden, at Aller Media lod tæppet gå for husets innovationsafdeling. Med innovationsdirektør Pernille Aalund i spidsen skete det med voluminøse ambitioner om at teste 250 ideer årligt og føje ny millionomsætning til Aller-koncernen. Målet var et bidrag på 100 mio. kr. fra nye digitale og globalt tænkte projekter i løbet af tre år.

I går blev der gjort status, da Aller-koncernen trak stikket på innovationsafdelingen og de fire projekter, den har født. Det drejer sig om det mobilbaserede ordspil Wordbase, det royale netmedie Royalista, sneakers-sitet Le Sneaks og e-game magasinet 1337.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs