Pernille Aalund: Alt står åbent

Aller satte i går en stopper for ambitionerne om at fiske ny omsætning på det globale, digitale marked og beskar innvationsafdelingen dybt. Det betyder også nye tider for direktør Pernille Aalund.
Foto: Mik Eskestad/Polfoto
Foto: Mik Eskestad/Polfoto

Det er tre år siden, at Aller Media lod tæppet gå for husets innovationsafdeling. Med innovationsdirektør Pernille Aalund i spidsen skete det med voluminøse ambitioner om at teste 250 ideer årligt og føje ny millionomsætning til Aller-koncernen. Målet var et bidrag på 100 mio. kr. fra nye digitale og globalt tænkte projekter i løbet af tre år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også