Bonnier melder pas på "magasin-Spotify"

Både Aller Media og Egmont Publishing afslører i dag, at de er på vej med tjenester, der giver adgang til alle deres magasiner. Den tredje store spiller på markedet, Bonnier, er ikke på vej i samme retning.

To ud af tre magasinhuse satser på en "all you can eat"-tjeneste for deres magasiner. Aller Media lancerer i dag "Pling", mens Egmont Publishing efter sommer sender "Flipp" på nettet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også