Aller-koncernen ramt på kerneforretning

Ugebladsomsætningen udgør for første gang mindre end halvdelen af Aller-koncernens samlede omsætning. Det skyldes accelererende fald i kerneforretningen - samt voksende omsætning fra nye aktiviteter.
Foto: Aller Media
Foto: Aller Media

[fakta-2] Aller-koncernen blødte hjerteblod i 2014, der af ledelsen betegnes som et utilfredsstillende år, der ikke levede op til forventningerne set over en bred skandinavisk kam.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også