MediaWatch

Aller om nyt rejsemedie: Kvinderne bestemmer destinationen

Koncernen vil med Where2Go særligt inspirere kvinderne, der ifølge Aller oftest står for rejsebeslutningerne i hjemmet, til at rejse mere. Bladet udkommer sammen med Billed-Bladet og Søndag.

Siden Aller i 2013 købte Nyhavn Rejser og oprettede divisionen Aller Leisure, har koncernen haft kurs mod et rejsemedie.

Det kommer nu i form af en genoplivning af københavnermagasinet Where2Go, der har rødder i Chili Group, som Aller nedlagde i 2012. Det skal fremover fungere som rejseguide gennem en ny hjemmeside - bl.a. også bestående af brugergenereret indhold - et magasin i 150.000 eksemplarer fire gange årligt samt en rejsemesse. Where2Go får en redaktion på fem faste medarbejdere, skal ledes af new media-chef Peter Halling og drives i samarbejde med Allers content marketing-gren ACP.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Overblik: Hovedpunkterne i det nye medieforlig

Der er lørdag landet et nyt medieforlig, som bla. indeholder en mindre procentdel af en ”moderniseret” public service-pulje til lydindhold, et styrket DR, et sænket titelloft og et krav om ordnede arbejdsforhold i medie- og filmbranchen. Opdateret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs