MediaWatch

Aller om nyt rejsemedie: Kvinderne bestemmer destinationen

Koncernen vil med Where2Go særligt inspirere kvinderne, der ifølge Aller oftest står for rejsebeslutningerne i hjemmet, til at rejse mere. Bladet udkommer sammen med Billed-Bladet og Søndag.

Siden Aller i 2013 købte Nyhavn Rejser og oprettede divisionen Aller Leisure, har koncernen haft kurs mod et rejsemedie.

Det kommer nu i form af en genoplivning af københavnermagasinet Where2Go, der har rødder i Chili Group, som Aller nedlagde i 2012. Det skal fremover fungere som rejseguide gennem en ny hjemmeside - bl.a. også bestående af brugergenereret indhold - et magasin i 150.000 eksemplarer fire gange årligt samt en rejsemesse. Where2Go får en redaktion på fem faste medarbejdere, skal ledes af new media-chef Peter Halling og drives i samarbejde med Allers content marketing-gren ACP.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs