Tv-messer vil sparke døren ind til kinesisk marked

Arrangøren bag Mip-messerne i Cannes lancerer en kinesisk udgave til næste år. Det skal give adgang til tv-markedet i Kina.
Foto: PR/Mip
Foto: PR/Mip

To gange årligt mødes tv-folk fra hele verden til de internationale messer Miptv og Mipcom i Cannes. Nu vil selskabet bag, Reed Midem, udvide aktiviteterne med en kinesisk aflægger til næste år. Det skriver TBI Vision.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også