TV2's nye direktør vil vriste seerne væk fra Facebook

Den nyligt tiltrådte digitale direktør hos TV2, Anders Blauenfeldt, vil flytte smartphonebrugerne over i stationens univers.

Tid er penge. Den udtærskede sandhed gælder ikke mindst i medieverdenen, hvor det handler om at få brugerne til at lægge mest muligt af den hos netop ens eget medie, så der kommer flest muligt abonnements- og annoncekroner i kassen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også