TV2's nye direktør vil vriste seerne væk fra Facebook

Den nyligt tiltrådte digitale direktør hos TV2, Anders Blauenfeldt, vil flytte smartphonebrugerne over i stationens univers.

Tid er penge. Den udtærskede sandhed gælder ikke mindst i medieverdenen, hvor det handler om at få brugerne til at lægge mest muligt af den hos netop ens eget medie, så der kommer flest muligt abonnements- og annoncekroner i kassen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også