Lyseblå nyhedsjunkier skal få TV 2 Business i land

Q&A. TV 2 skal med sin nye erhvervskanal bygge bro til et nyt, erhvervsinteresseret segment. Prispunkt og bred dækning skal bane vejen, siger salgsdirektør.
"Vi skal ikke ud og rydde bordet, men være et tillæg,” siger salgsdirektør Stig Møller Christensen om TV 2 Business.
"Vi skal ikke ud og rydde bordet, men være et tillæg,” siger salgsdirektør Stig Møller Christensen om TV 2 Business.

[fakta] Når TV 2 Business har premiere på tirsdag, er det ikke bare en ny platform og forretningsmodel, TV 2 skal teste af. Tv-stationen skal også ud og bejle til en ny målgruppe og finde vej til de erhvervsinteresserede danskere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også