MediaWatch

Q1: Dalende tv-sening rammer MTG og Discovery hårdest

Årets første kvartal bød på faldende tv-sening, og særligt MTG og Discovery må holde for. DR og TV 2 holder stort set status quo.

Foto: Morten Flarup/Polfoto/Arkiv

Danskerne brugte mindre tid på at se flow-tv i årets første kvartal sammenlignet med samme periode sidste år. Det viser tv-tal fra Gallup.

Ifølge tallene faldt tv-seningen hos de fire største spillere på det danske tv-marked, DR, TV 2, MTG og Discovery, med 10 minutter dagligt for alle danskere over 3 år. Målt i procent svarer det til et fald på 5,2 pct.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs