MediaWatch

Miptv: "Det sker ikke så ofte, vi finder den uslebne diamant"

MTG leder med lys og lygte efter de uslebne diamanter på tv-markedet, men der er blevet længere imellem dem. Tv-selskabet tager dog hjem fra Miptv-festivalen med ideer og formater, der skal arbejdes videre med.

Kenneth Kristensen

MTG's programdirektør Kenneth Kristensen var i sidste uge på jagt i Cannes. Her løb Miptv-festivalen af stablen, og 11.000 aktører i tv-branchen mødtes for at tale om køb, salg og udvikling af tv.

Kenneth Kristensen fortæller, at han altid er på udkig efter nye formater og ideer, men det er blevet sværere at finde de oversete perler.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs