Miptv: "Det sker ikke så ofte, vi finder den uslebne diamant"

MTG leder med lys og lygte efter de uslebne diamanter på tv-markedet, men der er blevet længere imellem dem. Tv-selskabet tager dog hjem fra Miptv-festivalen med ideer og formater, der skal arbejdes videre med.
Kenneth Kristensen
Kenneth Kristensen

MTG's programdirektør Kenneth Kristensen var i sidste uge på jagt i Cannes. Her løb Miptv-festivalen af stablen, og 11.000 aktører i tv-branchen mødtes for at tale om køb, salg og udvikling af tv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også