Miptv: Det talte tv-branchen om i Cannes

Årets Miptv-festival er overstået. Blandt de indtryk, danske tv-folk har med hjem i kufferten, er behovet for nytænkning.
Foto: V. DESJARDINS /IMAGE & CO/PR
Foto: V. DESJARDINS /IMAGE & CO/PR

Seks dage med konstant summen fra 11.000 deltagere, væg-til-væg møder og networking, et væld af præsentationer, oplæg og pitches med fagfolk og kendisser som den tidligere brasilianske fodboldstjerne Ronaldo fader ud.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også