MediaWatch

Miptv: Det talte tv-branchen om i Cannes

Årets Miptv-festival er overstået. Blandt de indtryk, danske tv-folk har med hjem i kufferten, er behovet for nytænkning.

Foto: V. DESJARDINS /IMAGE & CO/PR

Seks dage med konstant summen fra 11.000 deltagere, væg-til-væg møder og networking, et væld af præsentationer, oplæg og pitches med fagfolk og kendisser som den tidligere brasilianske fodboldstjerne Ronaldo fader ud.

To gange årligt pisker et sammensurium af internationale tv-folk rundt som guldfisk i en bowle i sydfranske Cannes med lige dele business og faglig pleasure for øje.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs