Splay henter millioner af seere til spotpris

Det MTG-ejede Youtube-netværk trækker millioner af seere til med tv produceret "the Youtube way", der ifølge direktør koster en brøkdel af traditionel tv-produktion.

CANNES - 836.000 mennesker har siden skærtorsdag set ét bestemt klip på svensk Youtube. Det drejer sig om awardshowet Guldtuben, hvor der uddeles priser til aktører i Youtube-verdenen, og som blev streamet live i påsken.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også