MediaWatch

Splay henter millioner af seere til spotpris

Det MTG-ejede Youtube-netværk trækker millioner af seere til med tv produceret "the Youtube way", der ifølge direktør koster en brøkdel af traditionel tv-produktion.

CANNES - 836.000 mennesker har siden skærtorsdag set ét bestemt klip på svensk Youtube. Det drejer sig om awardshowet Guldtuben, hvor der uddeles priser til aktører i Youtube-verdenen, og som blev streamet live i påsken.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

B.T.'s fejlskud bekymrer ikke brancheorganisation

Direktør for Danske Medier ser B.T.’s investeringslyst som et sundhedstegn, selv om storbyeventyret kuldsejlede på under et år. Det er dog nødvendigt at knække koden til de lokale og digitale læsere, mener han.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs