MediaWatch

Tv-selskaber: 2015-tendens fortsætter i det nye år

De store kommercielle tv-selskaber ser ikke de store revolutioner i det kommende år og forventer, at tv-sening vil ligge tæt på 2015-niveauet.

Foto: Egmont/Bjørn Inge Karlsen

Et nyt år begynder snart for os allesammen, og det gælder også for landets tv-stationer. Ifølge en analyse fra TV 2 har tv-seningen ligget nogenlunde fladt i løbet af 2015.

Analysen viser, at den samlede tv-sening for danskere over tre år var 171,6 min. pr. dag i 2015. Det er et beskedent fald på 0,2 pct. i forhold til 2014.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent skifter navn

Med nyt navn vil virksomheden signalere et strategisk fokus på streamingtjeneste, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs