MediaWatch

Tv-selskaber: 2015-tendens fortsætter i det nye år

De store kommercielle tv-selskaber ser ikke de store revolutioner i det kommende år og forventer, at tv-sening vil ligge tæt på 2015-niveauet.

Foto: Egmont/Bjørn Inge Karlsen

Et nyt år begynder snart for os allesammen, og det gælder også for landets tv-stationer. Ifølge en analyse fra TV 2 har tv-seningen ligget nogenlunde fladt i løbet af 2015.

Analysen viser, at den samlede tv-sening for danskere over tre år var 171,6 min. pr. dag i 2015. Det er et beskedent fald på 0,2 pct. i forhold til 2014.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs