TV 2 ser stort potentiale i programmatisk reklamesalg
![Foto: Miriam Dalsgaard/Polfoto/Arkiv](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8183627.ece/ALTERNATES/schema-16_9/POLFOTO_11608190.jpg)
Mens programmatisk, datadrevet salg er godt i gang med at ændre spillereglerne i det digitale annoncesalg, har udviklingen endnu ikke for alvor omfavnet den mere traditionelle side af tv-branchen.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Programmatisk salg ændrer spillereglerne
For abonnenter
Annoncenetværk lukker ned i Danmark
For abonnenter