TV 2 ser stort potentiale i programmatisk reklamesalg

Eksempler fra England og Frankrig giver TV 2 tro på potentialet i databaseret reklamesalg på tv. Mere fåmælte er Discovery Networks om mulighederne.
Foto: Miriam Dalsgaard/Polfoto/Arkiv
Foto: Miriam Dalsgaard/Polfoto/Arkiv

Mens programmatisk, datadrevet salg er godt i gang med at ændre spillereglerne i det digitale annoncesalg, har udviklingen endnu ikke for alvor omfavnet den mere traditionelle side af tv-branchen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også