MediaWatch

TV 2 vil strække tv-oplevelsen ud

Når man følger et program på TV 2, så skal oplevelsen ikke kun vare, mens programmet bliver vist på tv. Det skal strækkes ud til alle årets dage, lyder ambitionen fra digital brandingchef.

Foto: Miriam Dalsgaard/Polfoto/Arkiv

TV 2 vil tage et tigerspring på det digitale område. Med en ny koncernstrategi vil tv-stationen fordoble den digitale omsætning frem mod 2018.

Digital brandingchef hos TV 2, Morten Saxnæs, arbejder bl.a. med at få TV 2's forskellige platforme til at spille sammen, og han fortæller, at ét af fokuspunkterne for de kommende år er at blive bedre til at slå en klo i de seere, der lægger vejen forbi TV 2's tilbud.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Aller Media nedlægger printmagasin til unge, TV 2 Øst får ny adm. direktør, og reklame fra Liberal Alliance på TV3+ har rejst debat om politiske reklamer på tv. Få overblikket over den seneste uge i mediedanmark her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs