MediaWatch

TV 2 går på jagt efter ny direktør: Vil fordoble digital omsætning

Ny digital udviklingsdirektør skal være med til at fordoble TV 2's digitale omsætning og sikre et digitalt fokus i direktionen.

Foto: Ricky John/TV 2

TV 2 sætter yderligere damp under den digitale transformation.

Med en ny koncernstrategi for 2015-2018 vil TV 2 gå fra primært at være en tv-station til en medievirksomhed, der orienterer sig mod levende billeder på tværs af platforme.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Tidligere Loud-direktør lancerer nyhedspodcast

Pengene til lanceringen af projektet er de tre måneders løn, som Rasmus Mark Pedersen fik efter at være blevet fyret fra det tidligere Radio Loud. Om et halvt år skal podcasten have økonomi til at ansætte flere medarbejdere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs