DR: Facebook-tiltag må ikke svække dr.dk

DR kalkulerer med at hente trafik og opmærksomhed via Facebook, men det må ikke ske på bekostning af DR's egne platforme, siger redaktør for sociale medier.
X factor er et af de programmer, DR i høj grad promoverer via sociale kanaler | Foto: Agnete Schlichtkrull/ DR Presse
X factor er et af de programmer, DR i høj grad promoverer via sociale kanaler | Foto: Agnete Schlichtkrull/ DR Presse
Thomas Nygaard Madsen

[fakta]Facebook er en uomgængelig platform for de fleste medier. Det gælder også for DR, som dog har et mål om, at trafikken fra sociale medier ikke må gå ud over trafikken på DR's egne platforme.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også