MediaWatch

Ny direktør skal stemple Maxus ind i digital tidsalder

GroupM har fundet afløseren for Henrik Abraham, der stoppede som direktør for bureauet Maxus i februar.

Kristian Bæk-Mikkelsen er blevet udnævnt som ny adm. direktør for for Maxus i Danmark, oplyser selskabet i en meddelelse.

Han afløser Henrik Abraham, der skiltes fra bureauet i februar efter fire år.

Den nye direktør kommer fra en stilling som chef for strategisk integration hos Ogilvy & Mather New York for det Nordamerikanske marked. Inden da havde han lignende stillinger ved MEC Nordamerika og MEC Danmark.

Hos Maxus, der er del af GroupM, skal han ført og fremmest udvikle bureauet i sync med den teknologiske udvikling.

“Min baggrund er strategi og digitale ydelser, og jeg har arbejdet med teknologi og innovation på de største bureauer i verden. Min agenda er at anvende disse værktøjer til at skabe værdi for vores kunder, og igennem tæt samarbejde med medierne og vores bureaupartnere finde nye måder at skabe vækst for alle”, siger Kristian Bæk-Mikkelsen i meddelelsen.

Første arbejdsdag for den nye direktør er på mandag, d. 4. maj.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jyllands-Posten skærer millioner af printsider væk, nye tal gør status over tv- og streaming-forbruget, og forskere giver tips til kunstig intelligens i medievirksomheder. Vi gennemgår de saftigste historier på MediaWatch i uge 49 lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs