MediaWatch

DR-mand skal løfte ny Discovery-strategi

DR's erfarne tv-marketing stratég, Carsten Lakner, bliver ny marketingchef for det udbyggede Discovery Networks Denmark - før SBS Discovery.

Carsten Lakner (tv) og Søren H. Larsen. Foto: Discovery

DR's erfarne tv-marketing stratég, Carsten Lakner, tiltræder 1. august som ny marketingchef for det udbyggede Discovery Networks Denmark - før SBS Discovery.

Han skal støbe en ny brand-strategi for nu otte tv-kanaler og bliver overordnet ansvarlig for PR og marketing for primært Kanal 5, Kanal 4 og 6’eren. Carsten vil også indgå i programledelsen hos Discovery-gruppen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Inddrag brugerne i din personalisering

Personalisering er ikke en invasion af redaktionel selvstændighed, hvis vi selv tager ansvar for, hvordan det implementeres - men alligevel ender personaliseret indhold ofte i bjælke 13 på websitet. Sådan lyder det fra ugens klummeskribent Malte Jørstad, som giver et par råd til at gøre oplevelsen nemmere for både medie og modtager.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs