MediaWatch

DR-mand skal løfte ny Discovery-strategi

DR's erfarne tv-marketing stratég, Carsten Lakner, bliver ny marketingchef for det udbyggede Discovery Networks Denmark - før SBS Discovery.

Carsten Lakner (tv) og Søren H. Larsen. Foto: Discovery

DR's erfarne tv-marketing stratég, Carsten Lakner, tiltræder 1. august som ny marketingchef for det udbyggede Discovery Networks Denmark - før SBS Discovery.

Han skal støbe en ny brand-strategi for nu otte tv-kanaler og bliver overordnet ansvarlig for PR og marketing for primært Kanal 5, Kanal 4 og 6’eren. Carsten vil også indgå i programledelsen hos Discovery-gruppen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs