Maxus-direktør stopper i denne uge

Direktør for Maxus, Henrik Abraham, stopper efter fire år, og bureauet er nu på jagt efter afløser.
-
-

Direktøren for Maxus Henrik Abraham stopper efter fire år, og bureauet er nu på jagt efter hans afløser, skriver Bureaubiz.

Mediabureauet Maxus er en del af GroupM-bureauerne.

"Vi har haft en fantastisk udvikling og er gået fra 10 til 25 mand med en stærk digital fokus og forankring. Vi er vokset år for år og har opbygget et godt team med en meget stærk kultur og holdånd. Maxus er et bureau i en super form med 6 nye kunder i 2015 herunder L'Oreal," siger Henrik Abraham til Bureaubiz.

"Efter 16 år i mediebranchen syntes jeg, at jeg har taget "min tørn" og vil bruge de næste måneder på at tænke over hvad den næste udfordring skal indeholde."

Henrik Abraham stopper i Maxus i denne uge, og rekrutteringen af hans afløser er i fuld gang oplyser nordisk CEO Jonas Hemmingsen, GroupM.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også