Energiselskab leverer ny marketingchef til Jyllands-Posten

Morten Gleerup kommer fra Scanenergi og bliver ny marketingchef på Jylllands-Posten.
Foto: PR-foto
Foto: PR-foto

Det er den 40-årige Morten Gleerup, der kommer fra Scanenergi,  som bliver ny marketingchef for Jylllands-Posten. Han afløser Jeppe Schyth Olsen, der stoppede i oktober.

Hos Jyllands-Posten får Morten Gleerup det overordnede ansvar for marketing- og kommunikation.

"Jeg skal selvfølgelig tage mig af både offline og online, men jeg kommer til at have meget fokus på den digitale kunderejse, og det er da også det digitale, jeg især har med i min bagage fra mine tidligere job," siger Morten Gleerup.

Morten Gleerup har tidligere været ansat i Vestas, hvor han i skiftende roller havde ansvaret for henholdsvis digital marketing og en-til-en marketing under marketingdirektør Morten Albæk.

Før det var Morten Gleerup syv år i Maersk, hvor han bl.a. havde ansvaret for e-commerce for Rusland, Norden og Baltikum.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår