Flere rettigheder skal trække nye Play-abonnenter i økonomisk sløjt 2023

”Man kan ikke udvikle en streamingtjeneste, hvis man kun har et udsyn på et år,” siger adm. direktør om planer om at fortsætte på omkostningstung vej til at udvide abonnementsbasen i 2023.
Anne Engdal Stig Christensen, adm. direktør i TV 2. | Foto: Miklos Szabo
Anne Engdal Stig Christensen, adm. direktør i TV 2. | Foto: Miklos Szabo

Den usikre samfundsøkonomiske ramme, der kommer til at præge bl.a. medieindustrien i 2023, gør det mere udfordrende for TV 2-koncernen at nå sit mål om 1,3 mio. abonnenter på streamingtjenesten TV 2 Play i 2025.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også