"Jeg ser det ikke som en stor spareøvelse. Jeg ser det mere som en omprioritering"

TV 2 skal i 2023 balancere et behov for at holde den digitale udviklingsskrue i vandet med en forventning om nulvækst og samfundsøkonomisk usikkerhed, fortæller adm. direktør.
Anne Engdal Stig Christensen har være adm. direktør i TV 2 siden 2019. Før det var hun indholdsdirektør. | Foto: Miklos Szabo/tv 2 Danmark
Anne Engdal Stig Christensen har være adm. direktør i TV 2 siden 2019. Før det var hun indholdsdirektør. | Foto: Miklos Szabo/tv 2 Danmark

TV 2-ledelsen regner ikke med en højere omsætning i 2023 end sidste år. Det vil også betyde, at nogle udgiftskilder skal skæres fra, for at den statsejede public service-station kan holde snuden i det digitale udviklingsspor mod at ramme 1,3 mio. abonnenter på TV 2 Play i 2025.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også