TV 2 har været "omhyggelige" for at undgå store udgifter til nyt design

Det nye logo, der er blevet udviklet af interne og eksterne kræfter, vil blive implementeret på tværs af TV 2’s platforme over de kommende måneder.
TV 2's nye logodesign. | Foto: Pr/ Tv 2 Danmark
TV 2's nye logodesign. | Foto: Pr/ Tv 2 Danmark

TV 2 lancerer en ny ”visuel identitet” med 34 nye farver, ny skrifttype og, måske mest mærkbart, et nyt logo, der skal give en sammenhængende brandoplevelse på tværs af broadcasterens platforme. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også