TV 2 har været "omhyggelige" for at undgå store udgifter til nyt design

Det nye logo, der er blevet udviklet af interne og eksterne kræfter, vil blive implementeret på tværs af TV 2’s platforme over de kommende måneder.
TV 2's nye logodesign. | Foto: Pr/ Tv 2 Danmark
TV 2's nye logodesign. | Foto: Pr/ Tv 2 Danmark

TV 2 lancerer en ny ”visuel identitet” med 34 nye farver, ny skrifttype og, måske mest mærkbart, et nyt logo, der skal give en sammenhængende brandoplevelse på tværs af broadcasterens platforme. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også