TV 2 når ud i færre hjem - men på ti år er seerandelen vokset med over 40 procent

Trods frafald af kunder på både hovedkanalen og størstedelen af nichekanalerne, er TV 2’s kanalporteføljes samlede seerandel vokset til 53,9 pct.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Opdateret d. 23. marts kl. 16:04 med yderligere informationer fra TV 2 om den samlede nettopenetration for TV 2’s hovedkanal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også