DR vil ramme de alleryngste med nyt univers

En varslet offensiv over for de mindste børn og deres forældre rykker nærmere hos DR. Målet er ikke at få børn til at bruge mere tid på medier, men at give et DR-alternativ til eksempelvis Youtube.
Foto: Bjarne Bergius Hermansen / DR
Foto: Bjarne Bergius Hermansen / DR
AF THOMAS NYGAARD MADSEN

1-3-årige er i fokus for DR’s endnu navnløse satsning, som efter planen går i luften i 2021. De planer har DR luftet tidligere, og tirsdag blev der sat flere ord på, da public service-stationen inviterede til Børneproducenternes Dag, hvor der blev fortalt mere om planerne for DR Ultra, der har 9-14-årige som målgruppe, DR Ramasjang til de 3-8-årige og så altså det kommende tilbud til de allermindste børn.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også