MediaWatch

DR Ultra og DR3 taber de unge i stor stil efter lukning af tv-kanaler

Trods massiv digitalisering er DR Ultra og DR3's kontakt til målgrupperne dalet markant efter lukningen af flow-kanalerne ved årsskiftet. Det bliver svært at vinde det tabte tilbage, mener mediedirektør, som pointerer, at DR samlet set fastholder de unge. Medieråd advarer om "massivt" pres på danskproduceret indhold til børn og unge og ser det som et uomgængeligt tema i medieforhandlinger.

"Klassen" og det øvrige indhold fra DR Ultra når ikke så bredt ud til kanalens målgruppe nu som før lukningen af flow-kanalen DR Ultra i begyndelsen af 2020. Foto: DR/Holger Rytter Hansen, Ali Rastegar Nadjmi

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere