TV 2 inviterer distributører med i ny streamingoffensiv

Streamingtjenesten Play er det afgørende indsatsområde for TV 2 i ny treårig strategi, siger adm. direktør, der samtidig afviser lukning af flow-kanaler og gerne ser nyt samarbejde med distributørerne.
Merete Eldrup, adm. direktør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo/PR/TV 2
Merete Eldrup, adm. direktør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo/PR/TV 2

TV 2's seks tv-kanaler består, men broderparten af dampen i kedlerne i maskinrummet skal bruges på at sætte farten op på streamingtjenesten TV 2 Play.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også