MediaWatch

Fynske Medier: 'Klubben' udvider kommerciel rækkevidde

Det har været 12 seje måneder, siden radiostationen 'Klubben'  gik i luften på hele Fyn, men den er godt på vej, siger ejeren, Fynske Medier.

Den fynske radiostation 'Klubben' er på ret kurs på sin ét års fødselsdag i dag siger ejeren, chefredaktør Per Westergaard Fynske Medier.

“Selvfølgelig koster det, når man lægger et radio-koncept 180 grader om og skifter til et helt nyt navn. Det er som at starte helt forfra. Det har præget de første 12 måneder, men vi har de seneste måneder mærket en klart voksende interesse fra både annoncører og lyttere," siger han.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Kritiseret aftale om rettighedsbetaling lagt på is, mediebureauer kigger efter alternativer til Facebook, DR dropper livekoncerter, podcastbureau udvider med nye formater, og lokale radio- og tv-stationer har fået inddraget deres sendetilladelser. Læs med, når vi gennemgår ugens største mediesager.

Producenter glæder sig over droppet aftale men afblæser ikke krise

En rettighedsaftale, som i måneder har betydet stop for udvikling af fiktion til streamingtjenester, blev torsdag forkastet af Create Denmark, og det er et skridt i den rigtige retning. Det mener bl.a. Producentforeningen. Nu pågår individuelle forhandlinger med tjenesterne, men det risikerer at trække ud til efter sommer, lyder det.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs