Både Bauer og JFM ser fremtidens lydmarked som digitalt

Mens Bauer Media og JFM Lyd ikke har samme udgangspunkt i forhold til traditionel radio, ligger der flest vækstmuligheder for begge i det kommercielle podcastmarked.
Digital lyd, som kan lyttes til efter brugernes behov, åbner nye døre for vækst hos Bauer og JFM.
Digital lyd, som kan lyttes til efter brugernes behov, åbner nye døre for vækst hos Bauer og JFM.

Ledende skikkelser i landets to største kommercielle radioudbydere Bauer Media og JFM Lyd har meget forskellige reaktioner på tallene i Danske Medier og Dansk Annoncørforenings undersøgelse, som blev præsenteret tidligere i januar.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også