Annoncører forventer at lægge færre penge hos printmedier og radio i 2024

Mens annoncørerne spår øgede investeringer i bl.a. tv, sociale medier, podcast og video, forventes budgettet til printmedier og radio at blive reduceret, viser Megafon-måling.
Ifølge en ny undersøgelse blandt landets store annoncører skal printmedierne berede sig på et år, hvor investeringen i annoncer i de trykte medier falder igen. | Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
Ifølge en ny undersøgelse blandt landets store annoncører skal printmedierne berede sig på et år, hvor investeringen i annoncer i de trykte medier falder igen. | Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix

De seneste års træge vilkår for printmedier ser ud til at fortsætte ind i 2024. I hvert fald hvis der vurderes på baggrund af annonceindtægterne. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også