Unge podcastlyttere vil helst betale med ørene

Folkemødet ’23. Podcastnyheder gør en stor del af de unge lyttere i godt humør, viser undersøgelse, der blev debatteret i Allinge.
"Mange mennesker har ikke tid til at læse 45 minutters avis på en sofa hver dag, jeg har i hvert fald ikke," sagde Lea Korsgaard, ansv. chefredaktør. | Foto: Rasmus Mørck Lange, Mediawatch
"Mange mennesker har ikke tid til at læse 45 minutters avis på en sofa hver dag, jeg har i hvert fald ikke," sagde Lea Korsgaard, ansv. chefredaktør. | Foto: Rasmus Mørck Lange, Mediawatch

Nyheder fra podcasts påvirker unges humør positivt, og reklamer i podcasts anses af flere i målgruppen som troværdige end reklamer på videotjenester og sociale medier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også