TV 2 sætter nyt kommercielt fokus på Folkemødet

Folkemødet ’23. For første gang bruger broadcasteren sin scene under de begivenhedsrige dage på Bornholm til at sætte spot på nogle af de dilemmaer, TV 2 står over for som medievirksomhed.
Foto: Rasmus Mørck Lange, Mediawatch
Foto: Rasmus Mørck Lange, Mediawatch

TV 2 har i år udvidet sit virksomhedsmæssige fokus på Folkemødet, der løber af stablen fra torsdag til lørdag i Allinge på Bornholm. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også