MediaWatch

"Det var et 12 timer langt adrenalinride"

MediaWatchs Sommerbarometer: Louds lancering under coronakrisen, et politisk samråd om radioudbud og 126 timers talentradio udgjorde nogle af første halvårs mest markante høj- og lavtryk for Radio Louds programchef, Kim Pihl-Vester.

Radio Louds programchef, Kim Pihl-Vester. | Foto: Taini Stieper

Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

"31. marts, da vi til midnat gik i luften. Det var et 12 timer langt adrenalinride, der blev forløst efter at have bygget en ny radiokanal op bag duggede computerskærme. En vild forløsning og stolthed. Men derefter har langt de fleste arbejdsdage også været sjove, udfordrende og inspirerende at møde ind til."

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs